dostawa i płatności

    Wysyłka

    Jakie są koszty wysyłki?

      

     

     

    Koszt przesyłki za zakupy o wartości poniżej 1000 zł z dostawą na terenie Polski to 21 zł wybierając opcję Poczta Polska, a przy opcji Kurier koszt dostawy to 31 zł. Przesyłka jest ubezpieczona.

     

     

    Poczta Polska 21 pln
    Kurier 31 pln

     

     

     

    Koszt przesyłki za zakupy z dostawą na terenie Australii, Austrii, Belgii, Białorusi, Brazylii, Chorwacji, Cypru, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Holandii, Irlandii, Islandii, Kanady, Litwy, Luksemburgu, Łotwy, Malty, Niemiec, Norwegii, Nowej Zelandii, Portugalii, Rosji, Serbii, Singapuru, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Ukrainy, USA, Węgier, Włoch i Wielkiej Brytanii ustalane są indywidualnie oraz są widoczne podczas zamówienia. Jedyna opcja płatności to przedpłata. Ewentualne koszty odprawy celnej na wysyłki zagraniczne ponosi klient.

     

     

    Jakie firmy kurierskie dostarczają paczki Billion Ladies®?
     

     

    DPD - przesyłki na terenie Polski kurierem 24 oraz przesyłki międzynarodowe DPD WORLDWIDE.

     

     

     

    Ile trwa dostawa?

     

    Przygotowanie zamówienia trwa od 1 do 30 dni roboczych (sugerowany czas dostawy widoczny podczas zamówienia). Jest to czas potrzebny na zaksięgowanie pieniędzy i przygotowanie paczki. Po opuszczeniu magazynu dostawa zajmuje 1 dzień roboczy w Polsce. Wysyłki międzynarodowe od 1 do 10 dni roboczych - przeciętny czas dostawy jest widoczny podczas zamówienia. Dostawa kurierem DPD WORLDWIDE.

     

     

    Gdzie jest moja paczka? 

     

    Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać. 

     

     

    Co zrobić jeżeli kurier mnie nie zastał? 

     

    Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do Billion Ladies.

     

     

    W jaki sposób mogę zamówić paczkę za granicę?

     

    Podczas rejestracji wybierz kraj dostawy i podaj adres pod który dostarczymy Twoje zakupy. Wpisz go dokładnie, aby kurier nie miał problemu z dostarczeniem przesyłki. Wszystkie przesyłki w naszej firmie są ubezpieczone, jest to bardzo ważne zwłaszcza w dostawach za granicę.

     

     

    Co zrobić jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcę zamówić paczkę?

     

    Prosimy o kontakt mailowo na nasz adres: kontakt@billionladies.pl. Jeżeli będzie możliwość dostawy do danego kraju zrobimy dla Ciebie indywidualną wycenę, a w przyszłości postaramy się na stałe wprowadzić możliwość dostaw do Twojego kraju zamieszkania.

     

     

    § Płatności oraz dostawa

    1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy zamówionego Produktu:  Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa, przesyłka kurierska zagraniczna
    2. Dostawa może opóźnić się z przyczyn niezależnych od producenta.
    3. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: Płatność za pobraniem, płatności elektroniczne
    4. W paczce nie ma paragonu fiskalnego ponieważ firma Billion Ladies® korzysta ze zwolnienia z obowiązku ewidencji obrotu za pomocą kasy fiskalnej
      (podst. prawna: Rozp. Min. Finansów z dnia 26.07.2010r. Dz. U. Nr 138, poz. 930 z późn. zm.).

     

     

    Produkty szyte na zamówienie według wymiarów wybranego rozmiaru podlegają jedynie wymianie aż do 100 dni od daty otrzymania przesyłki.

     

    Ze względów bezpieczeństwa oraz ze względów higienicznych – zwrotowi nie podlegają produkty, j.n.: bielizna (majtki, stringi i body) maseczki oraz biżuteria! Kostiumy kąpielowe podlegają tylko i wyłącznie WYMIANIE w terminie aż do 100 dni od daty dostawy! Zwrot kosztów nie przysługuje.